בואו נדבר קצת על שיווק אופנה באינסטגרם, על מיקרו משפיענים ולמה אתם צריכים אותם לעסק שלכם?

בימים עברו, בהם טיק-טוק היה רק צליל של השעון הייתה עולה פרסומת חדשה לטלוויזיה בדרך כלל בשעות בפריים טיים וחושפת קולקציה חדשה שהולכת ללוות אותנו כל העונה הקרובה. היום המצב קצת אחרת, קולקציות מתחלפות כל מספר שבועות, דגמים חדשים יוצאים בקצב מטורף, שיתופי פעולה של מגה סלבס עם מגה מותגים באינסטגרם ובפלטפרומות נוספות הם דבר שבשגרה וישנם אלפי בלוגרים עם כמויות אדירות של עוקבים שצמאים לתוכן שלהם.

בתעשיית המשפיענים מתגלגל כסף והמון! 

אלו דיגיטל אינסטגרם משפיענים

בתקופה בה לגיטימי לשלם סכומי עתק לסלב או מגה משפיענית (מיליון עוקבים ויותר) בעזרת חשיבה מחוץ לקופסא יש הרבה חברות שעושות את זה אחרת. הכירו את המושג ״מיקרו משפיענים״ – יוצרי תוכן ממוקדי נושא (אפייה, אופנת רחוב, אסתטיקה, מכוניות ועוד) עם קהל קטן יחסית אך פעיל.

היתרונות בבחירת מיקרו משפיענים לקידום העסק שלכם:

1. כשאתם בוחרים במיקרו משפיען לקדם את העסק שלכם אתם זוכים לחשיפה בפני קהל הרבה יותר ממוקד. אם המשפיען יוצר תוכן שעוסק סביב אופנת רחוב כנראה שרוב העוקבים שלו מתעניינים באופנת רחוב כדאי למותג של אופנה רחוב לשתף איתו פעולה ולפנות לקהל יעד ספציפי.

2. צמיחה משותפת – המותג זוכה לחשיפה והמשפיען זוכה להכרה מהמותג כך גם המותג וגם המשפיען זוכים לחשיפה משותפת משני הצדדים.

3. עלות לעומת ערך – ההוצאה הכספית של מותג על מספר פריטים הוא מאוד נמוך לעומת הערך שהתוכן האותנטי אותו ייצור המיקרו משפיען (בדרך כלל יסכים לפרסם בתמורה לקבלת המוצר או סכום כסף קטן).

אז אתם בטח שואלים את עצמכם, מה עדיף? השקעה גדולה וחד פעמית שתביא תוצאות מהירות או השקעה קטנה אך לאורך זמן שתביא תוצאות איטיות יותר אבל תוכן אותנטי ומכוון קהל יעד? כמו הכל בחיים, נדרש איזון. כמותג ניתן לשלב בין השניים. תנו עדיפות למספר מצומצם של מגה משפיענים ומספר גדול יותר של מיקרו משפיענים כך ייווצר תוכן ויראלי אך גם אותנטי, לאורך זמן ובעל ערך.

אז איך בעצם בוחרים משפיען מתאים לחברה שלי?

חוק ראשון הוא לא להסתכל רק על מספרים!
האינסטגרם מלא בחשבונות עם עוקבים ולייקים מזויפים ואפילו תגובות פיקטיביות שגם אם נחקור לא יהיה לנו מושג שזה מזויף. 

אז הנה כמה שאלות וטיפים שיעזרו לכם בבחירת המשפיענ/ית הנכונה בשביל העסק שלכם:

  1. הכירו את האדם שאתם בוחרים לעומק, תעקבו אחריו ותבדקו מה הוא מעלה לפיד ולסטורי.
  2. תבדקו האם התכנים שלו מתכתבים אם התכנים שאתם רוצה להעביר?
  3. האם הוא יהיה ״שגריר״ של החברה גם מחוץ לגבולות השת״פ?
  4. האם הוא עובד עם המתחרים שלכם?
  5. האם הוא יהיה אפקטיבי לקמפיין ספציפי או לאורך זמן?

אלו דברים שאפשר להבין בשיחת טלפון קצרה עם האדם שאיתו תבחרו לקדם את המותג שלכם.

אנחנו באלו-דיגיטל מתמחים בבניית אסטרטגיית סושיאל וניהול עמודי אינסטגרם עבור מותגי אופנה.
נשמח להוביל אותך לבחירת המשפיענים המתאימים ביותר לעסק שלך: 054-5556273.

כתב: שגיא לירן – מנהל סושיאל ואינסטגרם באלו דיגיטל.
כדאי לכם לעקוב אחריו: Instagram: @sagi_liran

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email

שתף את הפוסט

חדש בבלוג

מותו של פייסבוק

מותו של פייסבוק "שתדע לך, פייסבוק עומד להפוך ללא רלוונטי", כך לחשה באוזני יזמית ואשת שיווק מוכרת למדי. "המשתמשים עוזבים את פייסבוק בעשרות אלפים כל

קרא עוד