יותר מאי פעם, תוכן הוא המלך: קידום תוכן עם Taboola ו- Outbrain

ביל גייטס היה זה שאמר "תוכן הוא המלך", משפט קצר שאומר המון. ואפשר להבין מדוע. בסופו של דבר, כל פלטפורמות הקידום חשובות (בראשן גוגל ופייסבוק) הן אמצעי להעברת תוכן לגולשים, באופן המדוייק והממוקד ביותר. בלי תוכן איכותי, שמדבר לקהל היעד בשפה שלו ומעביר מסר נכון ומניע לפעולה – אין כל ערך באותן פלטפורמות, ותקציב השיווק מבוזבז.

בשנים האחרונות שתי פלטפורמות קידום ממומן מעניקות לתוכן ערך מוסף גדול מאי פעם. שתי פלטפורמות אלו נקראות Taboola ו- Outbrain. השתיים מאוד דומות האחת לשניה – שתיהן ישראליות (גאווה!), שתיהן כיום שולטות בתחום קידום התוכן הבינלאומי, ושתיהן פועלות באופן דומה. איך הן פועלות, ואיך קידום תוכן יכול לקדם את שיווק העסק שלך? המשיכו לקרוא.

הקאמבק של המילה: Taboola ו- Outbrain

רוב הסיכויים שאתם נתקלים במודעות של Taboola ו- Outbrain מדי יום, פשוט אינכם מודעים לכך. מודעות של שתיהן מופיעות כהמלצות לקריאה נוספת בכל הכתבות שבכל אתרי התוכן הגדולים בארץ, כולל: Ynet, Walla, Mako, ישראל היום, הארץ, גלובס, כלכליסט, דה-מרקר, כיפה, ביז-פורטל, בלייזר, לאשה, ועוד מאות אתרים קטנים יותר. פרסומות של שתי פלטפורמות אלו מופיעות גם בכל האתרים הגדולים בעולם, כולל CNN, פוקס, פורבס, ניו-יורק טיימס, האפינגטון פוסט, ועוד מאות אחרים. 

זהו למעשה סוד הקסם של קידום תוכן עם Taboola ו- Outbrain. המודעות מופיעות כהמלצות לקריאה באופן אורגני בתוך כתבות. הגולשים, שכבר נמצאים במצב רוח של קריאה, מקליקים על ההמלצה לקריאה, ומועברים לכתבה שיווקית שכתב המפרסם.

תוכן זה כוח: איך קידום תוכן יכול לעזור לשיווק העסק שלך

קידום ב- Outbrain ו- Taboola פועל במודל Pay Per Click, ממש כמו גוגל או פייסבוק. כל הקלקה על מודעה  (שכאמור מוצגת כהמלצה לקריאה נוספת) עולה למפרסם מספר אגורות, שבתמורה מקבל גולש שמועבר לתוכן השיווקי שלו, ונמצא ב- State of Mind של צריכת תוכן (חשוב!).

עכשיו הרגע של התוכן לזרוח, ולהוכיח שוב את העוצמה שלו ככלי שיווקי. כתבה מדויקת, שנכתבה במיוחד כדי לתת מידע וערך לגולש שטירגטנו בשלב הקידום, יכולה לעשות פלאים לשיווק העסק שלך. באמצעותה ניתן לקבל  מיתוג ברמה גבוהה, חשיפה, וגם לידים ישירים איכותיים במיוחד, של גולשים שרוצים לשמוע עוד על השירות שמתואר בכתבה. 

ערך חשוב נוסף שניתן להפיק מהכתבה הוא בסיס ליצירת קהלים לשיווק מחדש (Remarketing) – אנו שותלים בעמוד הכתבה המקודמת פיקסל פייסבוק, לינקדין, או כל פלטפורמה אחרת, וכך מסוגלים לשווק מחדש לכל הגולשים שביקרו בכתבה. 

שיווק תוכן עם Elo Digital: תוכן חזק, ערך עצום

קידום תוכן ב- Taboola ו- Outbrain הוא שירות שרוב חברות הדיגיטל לא מספקות. זאת מאחר ומדובר בנקודת המפגש של תוכן איכותי במיוחד, אסטרטגיה שיווקית, וקידום ממומן קלאסי. 

אנחנו ב- Elo Digital מאמינים בערך של תוכן ככלי שיווקי, ולכן עובדים עם הקופירייטרים וכותבי התוכן המובילים בארץ, שמתמחים ביצירת כתבות שתפורות במיוחד לקידום תוכן עם Outbrain ו- Taboola. ולכן, אם גם אתם רוצים להתחיל ליהנות מכל היתרונות של שיווק תוכן ברמה הגבוהה ביותר, פנו אלינו.

לשיחת ייעוץ חינם בנוגע לקידום תוכן עם Outbrain ו- Taboola צרו קשר עכשיו.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email

שתף את הפוסט

חדש בבלוג

מותו של פייסבוק

מותו של פייסבוק "שתדע לך, פייסבוק עומד להפוך ללא רלוונטי", כך לחשה באוזני יזמית ואשת שיווק מוכרת למדי. "המשתמשים עוזבים את פייסבוק בעשרות אלפים כל

קרא עוד